“Een mensenleven is als een dauwdruppel op een blad“ - Socrates

STICHTING KOKAI

Daadkracht en vlotte actie staan centraal. Korte lijnen en meedenken in creatieve oplossingen. De stichting heeft als doel het bieden van hulp en ondersteuning aan kwetsbare personen in onze maatschappij en ook aan minderjarige vluchtelingen.

Stichting Kokai biedt financiële ondersteuning aan gezinnen om, bijvoorbeeld, de kosten te dekken voor vertaalwerkzaamheden die nodig zijn voor gezinshereniging en alle andere mogelijke kosten die zich kunnen voordoen bij de totstandkoming van gezinshereniging van nieuwkomers (vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben verkregen) waarop geen beroep kan worden gedaan op ondersteuning door overheidsinstellingen of andere organisaties. Er wordt nauw samengewerkt met instellingen, organisaties op een soortgelijk gebied als dat van de stichting.

De stichting is opgericht op 2 december 2016 en heeft geen winstoogmerk.Klik hier voor de aanvraag financiële steun

Altijd de gordijnen dicht

In dit boek stellen de nieuwkomers hun hart open. Ze nemen ons mee in een heel belangrijk stuk van hun leven. Daar is moed voor nodig en vertrouwen. Ik heb hiervoor diep respect en bewondering.

Ik heb de hoop dat door dit boek voorbij de gesloten gordijnen wordt gekeken, onze beeldvorming wordt bijgesteld. Er meer begrip komt voor ‘onze’ nieuwkomers, onze nieuwe dorpsgenoten, onze nieuwe buren, collega’s, schoolvriendjes en vriendinnetjes, sportmaatjes maar ook onze (allerbeste) vrienden.

Hoe kunt u een bijdrage leveren?

Doneer

Geef eenmalig een bedrag en steun ons doel. Dit kan heel eenvoudig door middel van de doneer pagina. Dit kan via iDeal en bankoverschrijving.

Doneer

Boek bestellen

De totale opbrengsten van het boek gaan naar de Stichting Kokai.

Bestellen